lørdag den 6. februar 2010

Meget mærkeligt..

et før billede, kom i tanke om det lidt for sent xD
uden "pynt"


den ene mulighed, som det endte med at blive.

den anden mulighed.

det færdige resultat og mit nye hår. (det er ikke side-cut, bare skrabet til den ene side)
Jeg vågnede kl. 6.30(!) lå søvnløs indtil kl 7.. Normalt har jeg min egen kur mod søvnløshed, ligesom folk tæller får så tænker jeg på at sy. Ikke fordi jeg synes det er kedeligt at sy, men tror det er tænken om nålen der bare glider langsomt gennem stoffet der får min træthed til at vise sig. Men sådan skulle det ikke være idag. Jeg blev nemlig grebet af min tanke, fik helt lyst til at sy. Har altid gerne ville være typen der bruger sin fritid på at sy, men ender altid foran bæbaren og lave et eller andet nyttedes løst.. Så jeg står op og begynder at lede i skabet efter en bh jeg kunne lege lidt med. Fandt en gammel, lidt for lille en, og gik i gang med at kaste stof ud på hele gulvet for at finde det ideelle, og mest moderigtige selfølgelig. Faldt over et stykke stof der altid har stået mit hjerte kært men som altid var for småt. Det var i pastel og passer derfor ideelt til foråret. Jeg gik igang med at sy stoffet på og kom pludselig i tanke om min frisør aftale og skynder mid ud af døren.. Jeg kommer tilbage (med lækkert, volumiøst hår med lidt naturlige krøller) og skynder mig at arbejde videre på mit projekt. Til sidst laver jeg mig en tallerken af alle de frådern ting jeg lige kunne finde: knækbrød med peanutbutter, vindruer, fransk nougat, riskiks med smør og hanuta :D mums!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar