fredag den 23. april 2010

Jealous?

her sidder jeg så nu ...






i får lige et par af hvordan jeg har set ud de sidste 2 dage..
Jeg er i øjeblikket på en uges ferie på Furteventura, en lille ø i det samme ø-hav som Lanzarote og Gran Carnaria.
Jeg har det helt fantastisk, men har lidt ondt af alle jer stakler der sidder hjemme i kulden..
Jeg vil gerne undskylde for at jeg ikke har blogget i over 2 uger(!!) men der har virkeligt været meget kaos med skolen og privatlivet.. som om der var alt for lidt tid til at ordne det hele..
Men ligenu har jeg masser af tid i overskud, så skal nok love at få blogget en del, selvom der kun er internet i receptionen -.-'
Fandt igår en fantastisk øko-butik med de smukkeste sommer blomstrede kjoler, stråhatte og en silke buksedragt i petroleum eller beige.. helt klart noget jeg skal tjekke nærmere.
Det var alt for idag, nyd kulden! :p
-Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar