søndag den 6. december 2009

Headache ! ARGH !


kjole- Gina tricot, strømpebukser- Zara, armbånd- H&M

Jeg har den sygeste hovedpine! Jeg drak lidt for meget igår.. Men jeg har aldrig, og jeg mener seriøst ALDRIG(!) tømmermænd.. så forstår ikke hvorfor det pludseligt skulle komme... Jeg har også en anden teori som jeg hælder mere til, jeg har nemlig sår på mine hænder og mit højre knæ, jeg er sindsyg øm på min venstre skulder og på mit venstre kindben.. Jeg husker også svagt noget med at falde på AU skolegård? Regner derfor med at mit styrt er skyld i min sindsyge hovedpine. I aften tager jeg en slapper uden alkohol og nøjes med film og en ven.. Så jeg smutter ned til Stranvejens blockbuster nu, skal nok komme med en andmeldelse af de film jeg ser (:

see ya babes,

you know you love me
XOXO

- Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar