torsdag den 10. december 2009

Onsdagen, alt i alt et skønt døgn



Dagens - kjole - topshop, leggings - H&M, smykker - vintage, tørklæde - pashmina(?)





Min adventsgave fra min mor var i søndags denne fantastiske smukke, inspirende og forførende bog om sko, alt fra skomodens historie til skofetich til ecco sko. ALT OM SKO! love it!




...................................... DIY!



Mors gamle slidte cowboy-støvler fik et helt nyt råt look med sort læderfarve, super nemt! - det sviner dog ret meget, og er meget svært at få af. Så pak bordet godt ind i aviser og styr din lyst til at rende fashionabel rundt imens ;)

- overvejer lidt at sætte nitter rundt i kanten af skaftet, go eller no-go ?


Onsdagen..

Hvor skal jeg begynde, det var en fantastisk dag. Min veninde Emma blev 18, vi fik mega meget ros for vores fysik rapport, vi havde skrevet den bedste rapport i hele klassen. Og det siger altså noget når man går på HTX (højere teknisk gymnasium)! :b Efter skole tog jeg hjem og hyggede med en af mine yndlingsfilm st. trinians, har altid så meget lyst til at dresse up som en fræk og rebelsk skolepige når jeg har set den film, hvilket hænger sammen med at jeg elsker undertøj. Min veninde og medblogger Nina gav mig et par strømpeholdere i fødselsdagsgave, love it!

Nå men jeg styrede min lyst og dressede mig op til Emmas 18'års i stedet.(næst øverste billed)

Det skulle egentlig bare have været en hyggelig famliemiddag, men både Emma, mig og to af Emmas andre veninder var i party humør efter hver vores flaske asti var kommet indebors. Så vi invitere alle vennerne hjem og fester som man nu fester bedst. Kommer hjem i totalt utide i forhold til teknologi fremlæggelsen næste morgen.. dumt..
Men jeg kommer op, ligner et lig og stinker af sprut, smider min krop ind i tog og bus og ender til alt held, mindre bagstiv på skolen til et totalt ændret skema.. det gode : ingen teknologi fremlæggelse.. det mindre gode: vigtig eksamnens forberedelse for at bestå 1.g.. ups XD

Men bare rolig jeg overlever, drikker halvdelen af min vens sprite og sover spise pausen væk i de lækre læder sofaer på skolen.

Mit fantastiske døgn :D love it!

.

- Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar