lørdag den 30. januar 2010

300110

Så står den på først 50 års og derefter 18 års i aften ;) Glæder mig! Har virkelig skulle styre mig for ikke at gå ud og købe noget nyt! Men tilgængæld er skiferien lige straks betalt, den glæder jeg mig også så meget til! Skal til Val T med Ghg ligesom Laura, bare i påsken!

Fik lige af vide af min veninde igår at der kommer til at være rød løber, fakler og der bliver taget billeder når man ankommer til hendes 18 års. shit :i så skulle jeg jo have købt noget nyt :D

Har hele ugen regnet med at skulle have en enkel sort kjole med en slags knude i ryggen på fra Gestuz, som jeg fandt på udsalg til 150-, men det er jo ikke the perfect outfit til den røde løber! Desuden ville den være fantastisk hvis man var lidt brunere...

Lige da man troede man var så god fordi man sparede....

Mit andede alternativ er, (jo mindre jeg vil have min yndlingsgalla kjole på fra Vila) en sort kjole fra h&m divided exclusive med lynlås i ryggen og skulderpuder..

Ligger lige nogle billeder ind

xoxo Nina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar