onsdag den 24. marts 2010

Old news














Har idag droppet skolen, vi havde to timers teknologi, men vi kan ikke komme i laboratoriet for at lave videre på vores projekt så vi kunne ikke lave noget. Og da det var de eneste timer vi havde, var det oplagt at ditche. Læreren har også besluttet at vi ikke skulle registreres for fravær så er kun alt for tilfreds med at jeg valgte at sove længe.
Så jeg stod op ved ti-tiden, lavede røræg med ristet rugbrød... Ja jeg mente røræg med rugbrød, da der var mindst ti gange så meget røræg.. mums!
Resten af formiddagen gik med chill og lidt opdatering af musik, iTunes skal lige varmes op til masser af timer udendørs med mit trådløse anlæg.
Endelig fandt jeg pga. den strålende sol, nogle af mine tidligere sommer jakker frem:
.
1. Trench coat- only
2. Parka coat- Bik Bok
3. Kort lidt uniforms agtig jakke- Zara
.
Har jeg brug for en ny jakke?..
Jeg har jo både en trench coat, 2 militær jakker, 1 parka coat, 2 blazere, 2 korte pelse og en kort uldjakke... mon ikke jeg er rimeligt dækket ind?
Nu får vi at se..
Nårh ja, jeg sluttede lige min dag af, inden mine forældre kom hjem, med en skål crüsli.. mums!
.
- Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar