søndag den 14. marts 2010

Spring!







Har nydt denne dejlige søndags forårsdag i haven i selskab med mine venner; Elle, Costume, Eurowoman, varm kakao, og mit kamera ;) Sneen smelter, vintergækkerne er fremme, vinteren er officielt ovre, kan man have lov at håbe .. Sidste weekend var Laura og jeg som sagt til loppemarked på Christianshavn hos bloggeren Tres Chic Clique og hendes veninde. Det var rigtig nice med DJ, velkomstdrink, og naturligvis en masse fint tøj. Efterfulgt af en lang gåtur igennem byen. Jeg købte en T-shirt fra Karl Lagerfeldt, en kort hvid skjorte fra MTWTFSS som snart åbner en butik på strøget.. glæder mig.. købte også et par høje sko fra h&m (Billder Følger) Glæder mig til at kunne gå i dem nu hvor sneen snart er væk. I Torsdags var Laura, Emma og Jeg til 'VIP' event i magasin med Dj, modeshow med Samsøe Samsøe og Topshop, Konkurrencer, styling af Stuhr og Youngblood.

Glæder mig til at rejse til Val Thorens om omkring to uger! Har fundet alt ski tøjet frem, mangler bare en ski jakke. Nogle ideer?? Kan simpelthen ikke finde en jeg synes er fed.. og det er mange penge at bruge på en jakke hvis man ikke er rigtig glad for den :b Har nemlig en i forvejen, den er bare ikke så pæn. Desuden har jeg fundet ud af at jeg skal til Kreta i sommerferien og til Lissabon på studietur! Luksus!


Ses senere

- Nina



Ingen kommentarer:

Send en kommentar