torsdag den 15. september 2011

I'VE MOVED!


Min store nyhed er nu en virkelighed!
Jeg er flyttet, har fået eget domæne, og er nu en del af Bloggers Delight!
Ja, du læste rigtig! Bloggers Delight sammen med alle mine idoler!
Jeg håber du stadig vil følge med i min blog på http://couturekulten.dk/

Jeg vil forsætte præcis som jeg har været her, måske endda lidt bedre!
Tusind tak for at være med mig, det er jer der har gjort det her muligt! :)

The breaking news, I'm now a part of Bloggers Delight!
I hope you will continue to follow my blog at http://couturekulten.dk/
It would mean a lot to me!
I'll keep the style of blogging, hopefully even aprove a bit!
Thank you so much, you made this possible!

//Laura

5 kommentarer:

  1. Wow hvor er det flot! Jeg har altid elsket at læse med på din blog, men er desværre rigtig dårlig til at kommentere... Men jeg har lige nogle spørgsmål: Hvor gammel er du? Hvordan er du blevet en del af "Bloggers Delight", og skal man ikke have noget med 50.000 det kigger på ens blog før man kan blive en del af "Bloggers Delight"? Men i hvert fald tillykke!! :-)

    Knus.

    -byjuliane.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Hvor er det dejligt at høre! :)
    Jeg er 17 år, bliver snart 18! :D
    Jeg skrev til dem i sommers og har så siden været i snak med dem. På bloggersdelight.dk kan du finde mailadressen :)
    Jo der står på hjemmesiden at man skal have rigtig mange hits, men de syntes heldigvis at jeg var så dygtig at jeg også gerne måtte være med :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det dog bare skønt for dig! Ville virkelig også gerne være blogger der inde,men er nok ikke gammel nok... men tillykke med bloggen og de 18 år (når du fylder dem ;-))

    SvarSlet
  4. Tusind tak! :)
    Og held og lykke med din blog! (:

    SvarSlet
  5. Hej :)

    super fed blog du har dig! Jeg fandt adressen på en anden blog, og slog straks et smut forbi, og nøj hvor blev jeg positivt overrasket! Du har ihvertfald lige fået endnu en fast læser!

    Du skal være velkommen til at tage et kig forbi min blog hvis du lyster :)

    Knus Louise

    -louiseslouiseliv.blogspot.com

    SvarSlet