torsdag den 1. september 2011

ME : DO YOU KNOW ME AT ALL?

Hej allesammen!
Tak fordi I er sådan nogle fantastiske læsere! Det er så fedt at blogge for jer, jeg håber I nyder det bare en promille af så meget som jeg nyder det!
Jeg er i øjeblikket i gang med at finde ud af hvad der skal ske med bloggen i fremtiden, og lige nu ser det meget lyst ud! Jeg kan slet ikke vente med at præsentere nyheden for jer! Men I må vente lidt endnu ;)
Billedet er taget forleden, samme dag som jeg fik taget skolebillede. Mit skolebillede er hæsligt, virkelig!
Jeg burde næsten lægge dem op så i kunne få jer et godt grin! Men heldigvis er jones så sindssyg dygtig, så han tog lige dette billede af mig på gangen på min skole. Jeg synes det er et perfekt portræt af mig.
Hvad synes i?

Ja, det er mit første danske indlæg i meget lang tid. Men jeg måtte bare fortælle det direkte til jer og ikke igennem mit lidt rustne engelsk ;)
...........

To my sweet international followers, I'm so honered that you are reading my blog! 
You guys are amazing!
I'm in the middle of settling the blogs future. But I can't tell you anything yet! Soon, I promise!
The picture is taken the other day. I believe this picture is a perfect portrait of me. Much better than the one I got from the school photographer. Really, those pictures were horrible!

Thank you! You made this blog what it is today!

//Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar